9 Μαΐου 2011

Σχετικά με τον Mr Potter

1,090,739 words, 3,363 pages, 199 chapters, 17 hours and 14 minutes, 8 movies, 7 books, 1 story.

Θυμάμαι είχα αγοράσει ένα κόμικ όταν ήμουν 9 χρονών, και στην τελευταία σελίδα του κόμικ υπήρχε μια διαφήμιση.Διαφήμιση μιας ταινίας...

Όταν είδα αυτή την εικόνα , το μυαλό μου γέμισε με εικόνες, ιστορίες, σενάρια.Είχα πολύ αγονία και ήθελα πάρα πολύ να δω αυτήν την ταινία. Δεν είχα ίντερνετ, όπως επίσης και κανένα άλλο σπίτι, και ούτε οι πληροφορίες έρεαν στην ποσότητα που ρέουν σήμερα. Η μόνη πληροφορία που είχα ήταν αυτή η εικόνα και ότι πάνω της αναγραφόταν η ημερομηνία πρεμιέρας της. Αυτήν την εικόνα την κοιτούσα κάθε μέρα και έφτασα στο σημείο  (γέλα) να ερωτευτώ το παιδί που απεικονιζόταν. Φυσικά μόνο την πλάτη του έβλεπα, αλλά αυτό δεν αποτελούσε εμπόδιο στην φαντασία μου.Την εικόνα αυτήν την έπαιρνα παντού. Είχε φτάσει στο σημείο να τσαλακωθεί αρκετά, εμένα όμως δεν με ένοιαζε. Συνέχιζα να φαντάζομαι.

Θυμάμαι όσο περνούσε ο καιρός έβρισκα από εδώ και από εκεί, σε εφημερίδες και σε περιοδικά,άλλες εικόνες αυτής της ταινίας.Και είδα επιτέλους και το πρόσωπο που είχα ερωτευτεί (από την πλάτη του). Όταν πήγα σινεμά να δω την ταινία θυμάμαι ότι από τότε άλλαξε η ζωή μου. ( Πιστεύω και η ζωή όλων των παιδιών που την είδαν). Το μυαλό μου γέμισε με τόσο ωραίες εικόνες. Ήθελα να πάω στο Hogwarts, ήθελα να γίνω μαγισσούλα, ήθελα να ζήσω και να δω όλες αυτές τις μαγευτικές εικόνες. Ήθελα να ζήσω όλα όσα έβλεπα εκεί. Αλλά και η μουσική ήταν απερίγραπτη. Φοβερή, πανέμορφη.Τότε σκέφτηκα το πόσο πολύ μπορεί μια ταινία να σε επηρεάσει, να σε αλλάξει και να σου δημιουργήσει ερεθίσματα.

Όταν πια ο Harry Potter έγινε γνωστός σε όλο τον κόσμο, φυσικό ήταν να ακολουθήσουν κοριτσάκια ερωτευμένα με τον Harry Potter, παιδιά να θέλουν να γίνουν μάγοι. ( Κάτι σαν εμένα). Αφισούλες, αυτοκόλλητα και διάφορα άλλα πραγματάκια τα σύλλεγα μανιωδώς.

Μετά βέβαια βγήκε και η δεύτερη ταινία.Μετά από ένα χρόνο.Ο ενθουσιασμός ήταν ίδιος.

Η τρίτη ταινία βγήκε μετά από 2 χρόνια. Ο ενθουσιασμός μου δεν υπήρχε πια.Διότι η ταινία για μένα έχασε το νόημά της. Μεγάλωσα και έβλεπα λάθη στην ταινία, έβλεπα το πόσο κακός και εν ολίγοις αγγούρι ήταν ο Daniel Radcliffe, έβλεπα πως η ιστορία δεν μου άρεσε, και πως γενικότερα η ταινία δεν είχε καμία σχέση με την πρώτη.
Πέρασα από μια φάση ''μίσους'' για το λόγο ότι γινόταν ένας πανικός για τον Harry Potter. Δεν ένιωθα μίσος γι'αυτον ,ούτε για την ταινία, αλλά για τα κοριτσάκια που έκαναν σαν τρελά.Τα βιβλία του που διαβάζονταν μανιωδώς.Μέχρι και η γιαγιά μου τον ήξερε!
Η ξαδέρφη μου ήταν τρελαμένη μαζί του ( όχι βέβαια σε υπερβολικά μεγάλο βαθμό) και για να την πειράξω έκανα ένα βιντεάκι που τον σατίριζα. Ακόμα την έβαλα να με βοηθήσει σε κάποιες από τις ζωγραφιές.Το είχα ονομάσει Harry Potter anti-fans, και πέρασα απίστευτα ωραία με την ξαδέρφη μου στη δημιουργία του!!!




 Έπειτα από ένα χρόνο πάλι βγήκε και η 5 ταινία. Στην 5 ταινία θυμάμαι είχα απίστευτα νεύρα με το πόσο κακά έπαιζε ο πρωταγωνιστής. Και το θεωρούσα απαράδεκτο. Η 6 και η 7 ταινία τα ίδια.

Έβλεπα τα Harry Potter για τους εξής λόγους. 
1) Διότι μεγάλωσα μαζί του και με τις ταινίες του, όπως επίσης και μεγάλωσε μια ολόκληρη γενιά.
2) Τον Harry Poter και τους ήρωες του τους έχω σαν δικούς μου ανθρώπους. Ανθρώπους που έχουν κάτι από εμένα, που κουβαλούν την παιδική μου ηλικία. Εξάλλου οι πρωταγωνιστές  έχουν πάνω κάτω την ίδια ηλικία με μένα. 
3) Είχα φυσικά αγονία να μάθω τη συνέχεια....

Τώρα που βγαίνει η τελευταία ταινία Harry Potter, αισθάνθηκα πως έπρεπε να κάνω μια αναδρομή στο παρελθόν και να σκεφτώ όλα αυτά που είχα ζήσει. Νιώθω μια νοσταλγία που τελειώνει, καθώς νιώθω πως κλείνει ένα κεφάλαιο. Έχει να πέσει πολύ κλάμα από φανατικούς θαυμαστές,οι οποίοι ήδη μετράνε τις μέρες του ''τέλους'' εδώ και ένα χρόνο.




Μια ολόκληρη γενιά μεγάλωσε με τον Harry Potter. To ίδιο και ο Daniel Radcliffe, η Emma Watson και ο Rubert Grint.Μεγάλωναν όπως ήταν λογικό και αυτοί μαζί μας.



























( Το βαμπιρ που σου αρέσει, πριν γίνει βαμπιρ)

Είναι δύσκολο πλέον να αποδεχτούν κάποιοι τον Daniel σε κάποιον άλλον ρόλο.Πάντοτε θα συγκρίνουν τις επόμενες δουλειές του με το ρόλο του Harry Potter.Περισσότερο από τους άλλους δυο πρωταγωνιστές, τον Rubert Grint και την Emma Watson.
Όμως πλέον, ο καθένας παίρνει τον δρόμο του.Έκλεισε ένα κεφάλαιο και γι'αυτους.
Ο Daniel θα είναι πάντοτε το αγαπημένο μου αγγούρι, η Emma η αγαπημένη μου ξερόλα και ο Rubert ο αγαπημένος μου φοβιτσιάρης.
Η δικιά μου γενιά μεγάλωσε με Harry Potter, κρίμα που η δικιά σου μεγαλώνει με Twilight.


To trailer της τελευταίας ταινίας μου φαίνεται πολύ ωραίο. Για να δούμε....Ας ελπίσουμε να είναι ένα δυνατό φινάλε.
Αλλά και να μην είναι, ποιός νοιάζεται? It's Harry Potter for fu.cks sake !!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου